Malowanie proszkowe, piaskowanie
Malowanie proszkowe felg
Zmieniłeś opony na zimowe? To świetny moment na odnowienie letnich kół! Wykonujemy piaskowanie i malowanie proszkowe felg stalowych i aluminiowych.
Na przykład felgi stalowe już od 300zł netto (cena obejmuje piaskowanie, malowanie proszkowe farbą podkładową i farbą nawierzchniową - czarny połysk), a felgi aluminiowe od 350zł netto (cena obejmuje piaskowanie, malowanie proszkowe farbą podkładową i farbą nawierzchniową). Możliwe pokrycie dodatkową warstwą lakieru bezbarwnego.
Do wyboru praktycznie cała paleta kolorów RAL, matowych i w połysku. Zapraszamy do odwiedzenia naszego zakładu, dysponujemy wzornikami wielu ciekawych kolorów.
Pamiętaj, że felgi przywiezione do malowania muszą być "gołe", tzn. bez opon, wentyli, plastikowych dekielków i innych elementów, które mogłyby ulec uszkodzeniu podczas piaskowania lub w wyniku wysokiej temperatury podczas wygrzewania farby w piecu.
Malowanie proszkowe to proces polegający na nałożeniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na powierzchnię przewodzącą, np. metalu, na której farba utrzymuje się dzięki siłom elektrostatycznym. Następnie malowany element jest podgrzewany w piecu, wskutek czego proszek ulega stopieniu i polimeryzacji.
Powierzchnia pomalowana proszkowo jest bardzo trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne, korozję, działania wysokiej temperatury oraz środków chemicznych.
Dysponujemy szeroką gamą farb proszkowych gładkich i strukturalnych, matowych i z połyskiem, w niemal dowolnym kolorze (wybór z palety RAL oraz wzorników dostępnych w naszym biurze).
Terminy realizacji już od 2 dni roboczych!
Nasz piec pozwala na malowanie elementów o maksymalnych wymiarach 9,2m x 1,4m x 2,4m.
Masz pytania? Zapoznaj się z informacjami na dole strony lub zadzwoń!
Piaskowanie to czyszczenie dowolnej powierzchni materiałem ściernym (piasek) w strumieniu sprężonego powietrza. Pozwala na usunięcie starej powierzchni lakierniczej i rdzy z metalowych powierzchni jak również na przywrócenie dawnego blasku starym elementom. Powierzchnia poddana temu procesowi jest równa (odpowiednio do stopnia skorodowania elementu) i dobrze przygotowana do malowania. Piaskowanie pozwala na czyszczenie elementów zakrzywionych jak i trudniej dostępnych miejsc.
Duża komora pozwala na piaskowanie elementów wielkogabarytowych.
Co można piaskować i malować proszkowo?
- konstrukcje stalowe i aluminiowe
- bramy, ogrodzenia, balustrady
- ramy motocyklowe, rowerowe
- felgi samochodowe, motocyklowe - stalowe i aluminiowe
- regały sklepowe, magazynowe, warsztatowe
- meble ogrodowe
- i wiele innych
Cięcie plazmą to topienie i wyrzucanie metalu ze szczeliny cięcia silnie skoncentrowanym plazmowym łukiem elektrycznym. Cięcie plazmowe jest szybkie, szczelina cięcia niewielka (ok. 2mm), a cały proces jest zautomatyzowany.
Nasze urządzenia pozwalają na cięcie blach o maksymalnych wymiarach 1,5x3,0m o grubości do 20mm.
Zdjęcia - Malowanie proszkowe
Zdjęcia - Piaskowanie
Zdjęcia - Efekty: malowanie proszkowe felg
Efekty naszego malowania proszkowego zobaczysz też w dziale Balustrady i ogrodzenia.
Co powinieneś wiedzieć o malowaniu proszkowym?
• powierzchnia elementów musi być surowa, nie lakierowana i nie anodowana,
• powierzchnia elementów musi być wolna od jakichkolwiek zanieczyszczeń, takich jak: kleje, silikony, lepiszcze, uszczelniacze niezmywalne w roztworach wodnych
• w przypadku elementów przeznaczonych do lakierowania proszkowego należy uwzględnić fakt "punkt styku zawieszki"
• elementy ocynkowane "ogniowo" przed lakierowaniem muszą być poddane starannej obróbce oscylacyjno-mechanicznej w celu usunięcia wad występujących w powłoce typu - zlewy, zacieki, wtrącenia itp. (obróbka mechaniczna po stronie zamawiającego, lub za dopłatą)
• elementy ze stali "czarnej" na których występują ostre krawędzie konstrukcji lub powstałe w wyniku cięcia, otworowania itp. muszą zostać odpowiednio mechanicznie wyoblone przed wykonaniem obróbki lakierowania proszkowego inaczej w miejscach ostrych krawędzi mogą wystąpić ogniska korozji (wyoblenie mechaniczne krawędzi postronie zamawiającego)
• z felg należy zdjąć opony oraz zdemontować wentyle, plastikowe dekielki i inne elementy, które mogłyby ulec uszkodzeniu podczas piaskowania lub w wysokiej temperaturze